joi, 22 octombrie 2009

INNOCENT ADVERTISING

Am descoperit pe un site rusesc fotografia unui fan mai norocos decit mine,care anul trecut a dat nas in nas cu celebrul cuplu din Lacrimosa in Piata Mare din Sibiu.Eu mi-am tocit piciorusele pe caldarimul din centrul orasului si am facut o intindere musculara sucindu-mi gitul in toate paritile si tot degeaba:)))Dar hai ca ne indepartam de subiect...Faza misto cu poza asta e ca arata ca o reclama combinata pentru diverse branduri autohtone:Tilo tine in mina o sticla de apa Roua,iar Anne si-a achizitionat un suvenir de la Leonardo.In fundal se observa cu usurinta si firma librariei Humanitas;pacat ca nu se zareste prea clar si shaormeria din dreapta:)))Cu ocazia unui proxim concert Lacrimosa in Romanica,amatorii de advertising for free pot apela cu toata increderea la familia Wolff:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu