joi, 15 ianuarie 2009

LA MULTI ANI ROCKERESTI!

La data cind ar fi trebuit sa postez aceasta urare adresata blogusorului meu la implinirea unui an de existenta,ma aflam in masina in drum spre Germania,urmare a unei decizii de(ultim) moment(as usual,mai ales de Revelion).Asa ca mi-am zis ca merge si mai tirziu,si cu titlu de urare generica pentru anul 2009 adresta tuturor cititorilor.La mine orice chestie care se bucura de avantajul noutatii prinde al naibii de bine.Pacat insa ca entuziasmul ma mai lasa pe parcurs.Asa si cu blogu'...De prin mai m-am lasat prinsa de viltoarea concertistica si am cam "uitat" sa mai si scriu ceva despre splendidele experiente muzicale ale sezonului vara-toamna 2008.Promit solemn sa ma revansez cindva:))Pina atunci imi doresc un an nou mai plin de harnicie,ca subiectele,slava Domnului!,n-o sa lipseasca...La capitolul "Retrospectiva anului" n-am chef de topuri,ca ar fi prea dificil sa fac o ierarhie cu Metallica,Iron Maiden,Manowar,Slayer,Judas Priest,Paradise Lost,Lacrimosa,Testament,Kreator etc.,etc.,etc.Asa ca o sa declar nonconformist "Concertul anului":IN EXTREMO!!!In Piata Mare din scumpul meu Sibiu(vizitat nu mai putin de de 3 ori vara trecuta si de fiecare data pentru un super-concert!),gratuit si cu un public mult prea putin numeros si avizat.Si nu doar "Concertul anului",ci si "Revelatia anului"!Regret nespus ca am descoperit intimplator o trupa fascinanta ca show live si inedita ca sound,la un an dupa ce aniversa deja un deceniu de activitate.In schimb ma bucur nespus ca am avut curiozitatea de a vedea la lucru o formatie despre care nu stiam mai nimic si,ca sa-mi spal "pacatele",in primele zile din ianuarie am investit 20 de euroi intr-un best off In Extremo,intr-un magazin de specialitate din tara lor de bastina. Revenind la subiectul de baza:blogului meu ii doresc ani multi si multe postari,mie imi doresc pofta si mai ales timp timp de scris si voua,dragii mei,un an nou vesel si chef de citit snoavele de pe blogul meu. Hai la multi ani si sa traim(pardon,sa rockerim)!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu