marți, 20 aprilie 2010

Doua vorbe despre Haggard

Trebuie sa recunosc ca am avut mari emotii in legatura cu show-ul Haggard din 18 aprilie.Dupa concertul Overkill compromis din cauza unei ploi torentiale,dupa ce am batut de pomana drumul Clujului pentru Samael si Paradise Lost,nu m-as fi mirat ca Nelu Brindusan sa se trezeasca fara Haggard din cauza norului de cenusa vulcanica:)))Din fericire,oamenii sint in tour cu autocarul,asa ca au semnat condica si la Cluj si la Bucuresti.Luni seara,pe cind tropaiam vioaie spre Silver Church am fost nevoita sa ma opresc brusc la circa o suta de metri de intrarea in club si sa ma asez la o frumusete de coada,care mai mult statea decit mergea.Dupa aproximativ o ora am reusit in sfirsit sa intru in clubul deja plin ochi.Partea buna a fost ca Haggard n-au intirziat sa-si faca aparitia pe scena,in uralele multimii de fani inghesuiti ca sardelele in conserva.A fost una dintre rarele ocazii in care mi-a fost imposibil sa ma apropii de scena si sa fac niste poze mai acatarii.Am fost chiar multumita sa gasesc un loc la bar,in care sa pot respira si sa sa zaresc si ceva din concert.Mi-e greu sa inteleg cum a reusit sa faca Asis traditionalul tur de sala cintind la chitara,prin multimea in care n-aveai loc sa arunci un ac.Faza asta cu inghesuiala m-a cam iritat si m-a facut sa depling din nou lipsa unui spatiu de concert ceva mai generos si vremurile cind sala de la Agronomie era disponibila pentru astfel de evenimente.Am trecut insa peste orice enervari atunci cind Haggard au inceput sa cinte.Nu stiu cit a durat spectacolul,nu stiu care a fost ordinea exacta a pieselor,stiu doar ca a fost superb!!!Nu credeam sa-mi placa mai mult decit acum 2 ani cind i-am vazut la Cluj.Si uite ca mi-a placut atit de mult incit la ''Aweking The Centuries'' m-am avintat in multime si am reusit sa simt cu adevarat ca am fost la Haggard.Dupa ce au coborit de pe scena,baietii si fetele din trupa au zabovit indelung printre fani,au pozat,au facut conversatie si au dat autografe.Atit de veseli,modesti si sociabili,incit am avut impresia unei suete relaxate cu niste vechi prieteni.Cum vad ca le place tare mult in Romania,sper sa nu fie ultima intilnire de acest fel.Pina atunci insa,imi exersez headbanging-ul pentru cea mai fierbinte vara metalica de pina acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu