marți, 1 iunie 2010

Satanistii si pisica neagra

Tulai Doamne,ca fain o mai fost la Mayhem!Sezi blind,ca de fapt n-o fost nicicum.:)))Adica am fost noi mai fraieri asa,sa batem a doua ora in decurs de citeva luni drumul Clujului de pomana.De fapt nu chiar de pomana;ca pina la urma s-a lasat cu mega distractie,chit ca am vazut Mayhem in mai la fel cum am vazut Pardise Lost si Samael in februarie.In afara de faptul ca am cheltuit o caruta de bani,s-a vadit ca Paul avea dreptate sa spuna in gluma ca "de fapt concertul asta ne cam incurca".Daca se tinea cintarea mai incingeam noi la Faget gratarele cu Ely si Marius de la Hatework?Mai ascultam noi metale extreme pe telefonul aceluiasi Paul,in mijlocul naturii?Mai beam noi berici la Roland Gaross si cocktail-uri in Umbra de Noapte sau in Hard Club?Ti-ai gasit!!!Si uite-asa am ajuns sa le fim recunoscatori celor de la Mayhem pentru ca si-au bagat picioarele in el de concert:)))Ca tot vorbeam de cei doi bravi de la Hatework,(posesori a doua mitze BESTIALE!),ne-au despagubit ei cu virf si indesat o saptamina mai tirziu.Mai exact cu ocazia show-ului Deicide din Bucuresti,care a fost pur si simplu rupere!!!Lume a fost ceva mai putina ca la concertul cu Marduk si Vader,chestie care din punctul meu de vedere a fost super ok,tinind cont de zapuseala infernala care a domnit in micuta sala de la Studio Martin.Pentru organizatori probabil ca n-a fost la fel de ok,vorbind strict in termeni financiari;pentru ca de altfel,din cite mi-am putut da eu seama,oamenii astia aduc in Romania trupe care le plac lor foarte mult si o fac mai ales din pasiune.(si cu multa seriozitate as spune,privind retroactiv la seria de evenimente reusite de ei pina-n prezent).Eu una ma mindresc cu performanta de a fi ingrosat rindurile platitorilor de bilete cu inca doi spectatori:)))Un amic zapacit din Timisoara,convins ca show-ul a avut loc pe 29 mai,s-a bucurat grozav cind l-am scos din eroare;aflindu-se printr-o fericita coincidenta in Bucuresti,Robert si-a luat de aripa inca un prieten si s-a prezentat la concert.Pe scurt:bulgarii de la Enthrallment mi-au placut,in special vocea extrem de versatila a frontman-ului si rafalele naucitoare ale bateristului.Pe Avatar as fi vrut sa-i urmaresc pina la sfirsit;din pacate am cedat dupa primele piese si am zbughit-o la aer curat ca sa-mi reintru in forma pentru headlineri.Tinind cont de faptul ca i-am vazut nu de mult la Top T sa zicem ca n-am regretat prea mult scurta dezertare din sala.Intermezzo-ul pentru bere si socializare pe trotuarul din fata clubului s-a vadit o idee foarte inspirata,pentru ca de la "Once Upon A Cross" incolo nu m-am mai indurat sa parasesc veritabila baie de aburi in care s-a transformat Studio Martin.Nici macar dupa ce am "navigat" prin multime pina la scena si inapoi,de-a lungul si de-a latul salii,ba chiar si prin moshpit la un moment dat,nu m-a lasat inima sa pierd vreo piesa din recitalul devastator al "batrinilor" Deicide.Mi-e foarte greu sa descriu ce si cum a fost...Stiu doar ca mi-a vijiit capul doua zile la rind,ca vocea lui Benton a fost de-a dreptul fabuloasa si ca prestatia trupei m-a tinut in priza de la primele acorduri pina mult dupa terminarea concertului.Si as putea sa pariez ca la fel au simtit si ceilalti din public,multi dintre ei oameni trecuti binisor de 30 de ani,care au apucat sa-l asculte pe nenea Glen pe vremea cind era tinerel si tras ca prin inel:)))Nu-i vorba ca nici in zilele noastre nu mi-e rusine cu vocea dumisale,mai ales ca demonstratia de forta din 30 mai a fost una de final de turneu.Cu atit mi s-a parut mai laudabila performanta lui Benton,dar si amabilitatea cu care membrii trupei au discutat cu fanii,au stat frumos la poze si au acordat autografe.Dupa concert am intins-o val-virtej in Berceni ca sa ma intorc in timp util cu o livrare de mare importanta.Nu de alta,dar cu ocazia concertului Deicide am perfectat si o tranzactie cu pisici.Mai exact i-am livrat bateristului de la Necrovile un diavol de pisoi negru,prin bunavointa Hatework team-ului,care s-a angajat sa transporte "marfa" cu masina pin' la Cluj:)))Cind am descins din nou pe trotuarul de la Studio Martin in brate cu motanul Belphegor (rebotezat de actualii proprietari Glen) m-am trezit inconjurata de domnii de la Deicide care mi-au luat cu asalt felina.Cu groaza-n suflet ma asteptam sa-l vad pe sarmanul pisoi cazind prada cine stie caror ritualuri satanice singeroase;il si vedeam pe Benton sucindu-i gitul,eviscerind animalutzul,bindu-i singele sau spinzurindu-l de oglinda retrovizoare a autocarului de turneu:))))Cind colo,sa vezi dracie!Pino al meu nu mai apuca sa se fotografieze odata cu idolul tineretelor lui,ocupat nevoie mare sa-l gidile intre urechi pe Belphegor:)))Halal satanisti!P.S.Uitam sa mentionez cea mai colorata aparitie (la propriu) de la evenimentul death metal de duminica: taica Titus,prezent la datorie cu nelipsitul stand de metal goodies,dar cu un look de-a dreptul orbitor(la propriu si la figurat).In echipamentul reflectorizant,achizitionat special pentru acest concert,depre care proprietarul insusi ne spunea la Buzau ca nu e tocmai lamurit daca e vesta de politai sau de angajat la REBU:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu