marți, 5 februarie 2008

PARADISE LOST,FOUND & LOST AGAIN!


De 3 ori am avut ocazia sa-i vad la lucru pe Nick Holmes & co. si de fiecare data am plecat de la concert cu alta impresie.La Rock'94,Paradise Lost erau in plina voga pe plan mondial si venirea lor in Romania era un eveniment epocal pentru fanii genului,mai ales in acea perioada.Show-ul lor a fost ca la carte din punct de vedere al sunetului,luminilor si repertoriului,dar lipsa aproape completa de comunicare cu publicul mi-a lasat impresia unor meseriasi care au venit la uzina,si-au prestat programul de lucru si,exact la ora inchiderii, au plecat fara sa priveasca inapoi.In 2005,la Arenele Romane,am avut parte de un Nick Holmes mai cald si mai comunicativ;din pacate calitatea sunetului mi s-a parut fluctuanta de-a lungul recitalului,motiv pentru care nu m-am putut bucura pe deplin de reintilnirea cu maestrii metalului gothic.Iata ca pe 19 februarie 2008 Paradise Lost ne-au onorat pentru a 3-a oara cu prezenta,de asta data in Pavilionul 18(sau Hangar 18) de la Romexpo.Un spatiu care mi s-a parut straniu pentru un concert de rock,dar care a oferit in compensatie o acustica deosebit de buna.Dupa o lunga incalzire asigurata de Negura Bunget(care au inregistrat cu aceasta ocazie un DVD),headliner-ii serii si-au facut aparitia.De data acesta pot spune ca am gustat in tihna spectacolul simplu si de efect,un periplu prin diversele etape stilistice ale acestei trupe de veterani,piesele lor de rezistenta mai vechi si mai noi si scurtele conversatii ale vocalului cu publicul,mai putin numeros decit m-as fi asteptat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu