duminică, 1 februarie 2009

ROCK MARATON IN LMC

Ma rog,de fapt o treime de maraton(vineri,30.01),ca simbata am stat acasa si m-am umplut de spume cu Eurovisionu', iar duminica am fost la patinoar ca sa scot din mine nervii de simbata si fumul de tigara de vineri:)
9.7RICHTER
Nu mai auzisem nimic despre ei de vreo 2 ani si ceva.Ultima oara i-am vazut in concert in Viking.Am inteles ca au facut o pauza prelungita,asa ca le doresc bun re-venit si mult succes de-acum inainte.Cu Misu,tobe(dreapta),o cunostinta veche de pe vremea cind Back Stage-ul exista,se numea Hard&Heavy si mai gazduia concerte rock si Cosmin,voce(stinga).TARANTULA
Din punctul meu de vedere au reprezentat revelatia serii.I-am vazut in premiera si ce-am auzit mi-a placut mult de tot.Metal greu,"con cojones",multa energie si chef de cintat.Poze putine si nasoale,ca era mult fum pe scena si aparatul foto cel nou era in masinaINOPIA
Despre ei ,numai de bine...I-am mai vazut si in decembrie,cind am fost in LMC la Piatra.M-au captivat si atunci si acum cu sound-ul lor gothic,foarte bine sustinut de clapa si vioara.De vazut videoclipul piesei "Epitaph" pe http://www.myspace.com/inopiainopiaE filmat intr-un cadru splendid,la Palatul Mogosoaia si are de spus o poveste frumoasa,pe o muzica asemenea. Un fan dezlantuit,invitat pe scena alaturi de Inopia.TRUE MIND
Cind sa inceapa si ei cintarea,in loc de muzica au purces din boxe tot soiul de piriituri,biriieli si guitaturi infernale,de ziceai ca presteaza o trupa de blackeri stanisti infiintata ad-hoc la o ferma zootehnica.Dupa oaresce parlamentari cu baietii de la sunet si o repriza de reglaje in direct,i-au dat in sfirsit bice.N-am prea fost atenta la ce ziceau ei acolo,pina cind am auzit-o pe vocalista macelarind cu spor capodopera lui Vali Sterian si racnind din rarunchi "Doamne,vino Doamne/Sa vezi ce-a mai ramas din oameni!"Moment in care am realizat cu groaza ca asistam pentru a doua oara cu stoicism la reprezentatia acestei trupe dezastruoase.Prima oara se intimpla tot la concertul din decembrie,da' n-am retinut atunci cum se numesc,ignoranta de mine.Acuma am bagat la cap si mi-am fagaduit sa ma feresc de ei ca dracu' de tamiie cind i-oi mai vedea pe vreun afis.RISING SHADOW
Cu cit e mai vechi vinul,cu-atita devine mai bun.Asa si cu trupetii in cauza.Desi mi-e destul de greu sa recunosc in stilul lor actual ceea ce cintau prin anii '90,n-am nimic de obiectat.Au meritat indiscutabil statutul de hedliner in prima seara a maratonului din Live Metal Club.Un recital energizant,multe cover-uri extrem de reusite si un Paul Grigoriu in mare forma(atit vocala cit si fizica).Mi-a placut rau de tot kimono-ul "Parintelui"......si tricourile cu "le chat noir de Montmartre" ale baietilor.In plus,m-am bucurat sa-l revad pe Dan,in al carui apartament am tras prin '97 o noapte crunta de distractie(in lipsa parintilor),cu muuuulte beri,cartofi prajiti si muzici(adusi muscoi pe capu' omului de prietenul nostru comun,Edi Ilas,de la New Age).Si de-atita bucurie am uitat sa-i fac o poza:)
Punind in practica legea privitoare la interzicerea fumatului in baruri...

HIGHLIGHT KENOSIS
A trbuit sa mi-o repet de vreo zece ori pina sa pot memora aceasta denumire fistichie de formatie.Cu toata stima pe care i-o port de ani de zile amicului Costi Biolan(managerul trupei),am totusi a-i face o sugestie...O schimbare urgenta de vocalista,ca e pacat de ceilalti membrii componenti,care le zic acolo bine cu instrumentele.Cind activa fatuca asta cu strampi verzi la "Trupa Veche", mai treaca-mearga...Inteleg sa fi ramas in domeniu;dar la de-astea cu metale e vai de steaua ei,parol!Si cred ca parerea mea a fost si in asentimentul altor spectatori,care si-au luat frumusel talpasita de cum a inceput sa dea duduia cu vocea.N-am mai zbovit nici noi prea mult,din motive obiective,care se pot observa mai jos:)
Pino ascultind concertul in extaz...A se citi:pe punctul sa adoarma:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu