luni, 2 februarie 2009

ROCKIN' ON ICE

Nu regret ca l-am votat pe Piedone,ca doar mi-a facut patinoar la doi pasi de casa,ce naiba!De fapt ne-a facut "Tara lui Mos Craciun"... ...cu muzici,artificii,tiribombe,roata ca-n Prater...

...vin fiert si pirtie de schi:)


Ca sa am eu unde-mi demonstra veleitatile sportive...


...si metaliste:)

Dupa cum se pate observa in ilustratiile urmatoare:


Multipla campioana europeana:)...


mondiala:))...


...si olimpica:)))...


...aceasta Roxana Luca a Berceniului...


...si celebrul sau antrenor,Pino "Plushenko",asteptind la mantinela afisarea notelor pe ecranul din spate.


Incredibil,stimati telespectatori:6.0 - 6.0 - 6.0 - 6.0 -6.0!!!!


La vestiar,imediat dupa incheierea unui nou program medaliat cu aur...


Emotii inaintea festivitatii de premiere...


In ce hal m-am mai distrat...


...si ce mai febra musculara ma paste miine:)


VIVAT PIEDONE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu