duminică, 30 martie 2008

NIMIC NOU DE PE FRONTUL TRAVKA

In mod normal pe 21 martie ar fi picat echinoctiul de primavara.2008 fiind an bisect,in loc de echinoctiu ne-am ales cu un concert Travka.
Tot in Clubul Taranului,unde motanul-sirena te intimpina sugubat cu furca lui de tors.(De cite ori il vad ma umfla risul si ma intreb cui i-o fi apartinut nastrusnica idee.)Tot aglomerat ca intr-o cutie cu sardele,de altfel ca la fiecare cintare a moldovenilor.Tot multa pustime,as usual. Travka in mare forma,cu un Mizdan in varianta disco optzecista,ascuns sub o peruca uriasa a la Jackson 5,cu cirliontii rosii si in spatele unor ochelari de soare supradimensionati,cu lentile in forma de stea.Acest personaj Serj Tankian-esc mai are de altfel antecedente in materie de aparitii scenice naucitoare(mi-l amintesc,de pilda,la 4 ace,in costum impecabil de dandy,in contrast flagrant cu fusta de tip Placebo,sau AB4 daca vreti,a lui Alexei). De cintat s-a cintat bine si destul de mult,puberii au tras un pogo napraznic la"Ceva mi s-a rupt" si la "Corabia nebunilor"(da,exact,aia despre care zicea George nu demult ca n-o s-o mai cinte deloc,si care a intrat inevitabil la bis),s-a vorbit din nou despre marele proiect teatralo-muzical din luna mai si,ca bonus,am avut parte de un moment inedit:"Riders on the Storm" in varianta Travka.Mi s-a parut extrem de inspirata ideea,mai ales ca piesa e foarte "asortata" cu trupa si se potriveste manusa vocii guturale a lui Gadei.
In rest m-am simtit super ok,catarata ca o vrabiuta pe o polita de pe perete,de unde am gustat din plin show-ul si atmosfera.Dupa cintare am chemat caleasca(pardon,taxiul) si am zbughit-o spre casa ca Cenusareasa,inainte sa bata miezul noptii.Nu de alta,dar a doua zi ma astepta un veritabil tur de forta:concert cu ZOB in Laptarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu