luni, 17 martie 2008

PARTY HARD(...&HEAVY&ROCK&PUNK)Part 5

Se vede treaba ca atit de mult mi-a placut seara inedita(de-a binelea) din Suburbia si muzichia lui J.J.Talcum,incit am recidivat a doua zi,fara sa-mi pese ca e marti -3 ceasuri rele...
De asta data decorul se schimbase in bine.La modul ca Suburbia era mult mai animata si mai colorata(la propriu,de vestimentatia punkerilor).In meniu:Fingering Jhoanna,Multimea Vida,Recycle Bin,Protex si The Low Budgets(USA).Specialitatea zilei:Suburban Street Fest,editia 1.

Aia micii de la Fingering Jhoanna nu prea mi-au spus mare lucru.Poate sint eu prea ciufuta,poate am imbatrinit,ma rog,am ascultat la viata mea trupe de punk romanesti care sunau mult mai acatarii. Multimea Vida, din dulsili tirg al Iesilor,au mers ceva mai bine,doar vocalistul cu look brian molko-esc mi s-a parut cam infatuat si cu niste glumite in el mult prea subtile pentru puterea mea de intelegere.("Multumim ca va place muzica noastra!...Asta e ca si cum ti-ar multumi mincarea din farfurie ca iti place si ca o maninci...ha-ha!)Marturisesc ca in timpul primelor 2 recitaluri m-am indeletnicit cu niste suc de malt si m-am amuzat copios studiind tricoul cu Recycle Bin al baiatului de linga mine(unul din trupeti,dupa cum aveam sa constat ulterior).Printre locatiile din Stupidity Tour 2007 inscriptionate pr t-shirt se numarau Vascauti Sat,Bai Coi,Sapinta Poale,Betivanesti,Mahmuresti,Petrecaresti,Glina,Flaminzi-Satui and manny more...Surpriza serii a venit din toate punctele de vedere de la trupa sus-mentionata,al carei frontman aveam sa descopar cu uluire ca e o veche cunostinta de-a mea,Cosmin Hurdubetiu,alias Pokemonu'.(Cindva o sa va povestesc mai pe larg despre acest personaj remarcabil si despre nunta sa punk de pomina).
Cind l-am vazut pe domnu' avocat urcind pe scena(caci,da,nu va cruciti,persoana din imagine reprzinta cu onoare tagma avocateasca:-))am migrat si eu in primul rind,de unde nu m-am mai clintit pina la final,in ciuda pogo-ului salbatic dezlantuit asupra mea de catre doi puberi acneici si o punkeritza cu ciorapii rosii.
Si acum ma mir cum de nu mi-au iesit miscate pozele, tinind cont de hlizeala continua in care am tinut-o de la prima pina la ultima piesa."Te invit aici,este seara ta",racnea Pokemonu'n microfon,"la Stupoare,Stupoare"etcaetera...Veselia a continuat cu piese proprii si cover-uri punk ale unor slagare nemuritoare(nu degeaba e omu prieten cu Vlase Zob-eru si cu Niste Baieti!).La final,hai-lim,hai-lom cu Broasca Testoasa a lui Radu Gheorghe si prezentarea in stil caracteristic a trupei urmatoare:"si acum va lasam cu formatia Protex,va rugam sa ne scuzati..."
Pe clujenii cu nume de prezervativ ceausist si de sapun capitalist ii mai auzisem cintind,iar de muzici americane ma hranisem cu doar o seara inainte,asa ca am taiat-o spre casa cu entuziasmul provocat de Recycle Bin intact.
P.S.Pariu ca nu ghiciti cine asista cuminte la spectacol ,nebagat in seama de nimeni si degustind o bere romaneasca?Ei,da,poor Joe Jack Talcum!Lasa,baiete,ca daca mai vii sa mai cinti vreodata pe la noi iti promit ca ai cel putin un spectator asigurat:-)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu