luni, 17 martie 2008

PARTY HARD(...&HEAVY&ROCK&PUNK)Part 3

1 Martie.Daca e ziua mea e rock,of course!O noua cintare cu Sincarnate in Live Metal Club s-a transformat in concert de caritate, in urma unui nefericit accident care l-a scos din uz pentru o vreme pe unul din membrii trupei.Deoarece mini-sindrofia aniversara de la domiciliu s-a cam prelungit, am ratat trupele din deschidere,dar se pare ca am ajuns la tanc pentru crema serii:MG42 si Abnormyndeffect.MG42 au avut o prestatie absolut bestiala!La voce a "muncit" cu spor Fane de la Sincarnate,ale carui radacini se regasesc,din cite am inteles, in MG42.Cu un sunet brutal si curat,cu piese bine inchegate si un cover Sepultura la final("Desperate Cry"),baietii au fost o incintare metalica absoluta! Moldovenii de la AbnormynDeffect au sunat bine si interesant,dar specimenul lor de grindcore nu s-a nimerit a fi chiar pe gustul meu.Show-ul extrem de dinamic mi-a placut insa si mie ca si pletosilor din fata scenei,care s-au headbangerit la greu.


Si uite-asa am pasit cu succes in cel de-al 33-lea anisor de viata in ritmuri de "metale
grele si foarte grele",vorba lui mos Lenti Chiriac.Imi urez singura la mai multi si cel putin la fel de rockeresti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu