duminică, 30 martie 2008

ZOB DA CLUB

Nu stiu altii cum sint,dar eu cind aud despre un concert cu ZOB si mai ales in Laptarie,simt ca o iau razna instantaneu.De bucurie,evident!Asa ca,pe 22 martie era si cazul sa-i mai vad pe "batrineii"astia,ca nu-i mai intilnisem de asta-vara de la Poiana Brasov.Unde ajunsesera la invitatia lui nea Cornel,cerbul ala cintator cu vocea lui Banica Junior.
Pe dragutzul de Vlase il stiu de prin '91 cind imi povestea plin de patos despre trupa lui din vremea respectiva si despre marele ei hit cu urmatoarele versuri inaltatoare:"Am un atelier/Si fac piese de fier/Si am si un halat/Plin tot de kkt". Prin '93 l-am regasit cu incintare maxima in formatia vocal-instrumentala ZOB.In raftul meu cu vinil-uri sta la loc de cinste split-E.P.-ul ZOB/U.D.D.U.,cu "Balada caprii" si "Nu-i nimica de vazut".De-atunci si pina-n zilele noastre i-am urmat pe ZOB ca o adevarata ucenica pe la toate panaramele lor de cintari ,fie ca au fost pe plaja,in cluburi sau la festivaluri ale berii.Cind au lansat "Telenovelele" am avut onoarea si placerea sa la recenzez albumul in paginile defunctei reviste "Vox,Pop & Rock". Pe Vlad Dracul,alias Vladone,aka Vlase il regasesc an de an,inevitabil ca rasaritul de soare,pe plaja din Vama Veche.Pe post de Obi Wan Kenobi,mimind la Ovidiu luptele epocale din Star Wars,sub privirile siderate ale romanticilor veniti sa admire rasaritul in ritmuri de Ravel.Sau de 1Mai,sarbatorind "Ziua Muncii" prin munca:adica defilind manga sub soarele arzator din Vama intr-o eleganta pijama de matase bleu-ciel.
Inchei aceasta digresiune,(de fapt acest scurt istoric al relatiei mele cu ZOB) si revin la cintarea din Laptarie. Stiti vorba aia cu cei 4 evanghelisti:cvartetul Coman,Zeman,Kirk si Paraschiv s-a prezentat de asta data in formula de trio:Zeman,Kirk si Paraschiv.Si cum,de la o vreme,Kirku s-a facut om serios :-),am ramas incadrata doar de cei doi barbosi. Nelipsita figura cunoscuta,Pokemonu' si-a facut aparitia in jur de ora 11,precedind trupa precum buzduganul zmeul.Dupa cum mi-a explicat,palaria care-i intregea look-ul o purta din motive strategice:tanti de la frizerie s-a emotionat si l-a chelit cu spor,de era sa-i faca freza de punker:-)) Pina la ora tirzie la care a descins trupa de soc ,lumea s-a adunat si s-a tot adunat pina a umplut Laptaria ochi.Ce a urmat e greu de descris in cuvinte!Comentariile amicului Paraschiv sint deja parte integranta din show-ul ZOB:"Bai,Vlase,vezi ca ti-ai pus chitara aia invers!".Sau:"Semeni cu Tudor Chirila!" Raspuns Vlase:"Eu sint Tudor Chirila!!!"(Pe mine Paraschiv m-a intimpinat cu"Bai,vezi ca in seara asta cinta ZOB,nu Cargo!")
Tot la categoria glumitelor cu Vama(Veche) a punctat si publicul,care i-a cintat in cor lui Vlase "Vrei soare,soare iti dau/Sau pielea ti-e ruda cu luna/Pe stinci daca vrei te sarut/Sau in apa,imi e totuna"
Mr.Gorneanu a dat cu promptitudine replica,explicindu-ne ca baiatul ala nu e in toate ale lui daca umbla sa faca sex cu stabilopodu'.
In avampremiera viitorului album(care va aparea in luna mai si va fi integral in engleza),baietii au prestat 3 pies nou-noute.Vladone a insistat sa afle de la cei prezenti daca piesele sint"dragu",iar titlul uneia dintre melodii ,continind cuvintul"naked", i-a evocat imaginea "suculenta" a lui Zeman alergind in...ula goala pe plaja din Vama Veche.Ca i-a evocat-o,treaba lui,dar de ce a trebuit sa oripileze si restul asistentei cu astfel de imagini cosmaresti?:-))
Pe sistemul "beau,de-aia mai stau",berile au curs gil-gil pe git,lumea a racnit cu voiosie "Dalila",iar Zeman m-a facut un vals in fata scenei la "Printre nori" de mi-a parut si rau ca n-a avut cine sa imortalizeze momentul. Dupa seara asta cred ca m-am ales cu citeva kilograme in plus,care de la beri,care de la hlizelile nebune cu care se lasa toate concertele cu ZOB.
Un singur ingredient a lipsit pina la atingerea perfectiunii:"Fara zahar" si al lor faeton,ca "gasca de tzarani" din club eram noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu